Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 6 november 2009

Vem vill ha en fitta på halsen?

Nu verkar jag vara på G. Tycks ha lämnat svininfluensa-ämne i favör av sex. Hm... Vet inte om det är bra eller dåligt? ;-)

Hur som helst. Vad sägs om något sånt här? Ärligt talat... Nog för att man inte ska bry sig om hur könet ser ut, men att "flasha" det runt halsen. Vem vill göra det??


10 som har tyckt till:

whatthefuckdotcom sa...

nej men... ? ... där ska den ju inte vara! ...fniss

oumberligating sa...

Intressant! Mållös och säger som vanligt när det gäller dina lite mer ekivoka inlägg, jag säger ingenting så har jag inget sagt (ler). Det var väldigt rakt på sak, tycker min kärlek till min nya tvättmasin var lite per poetiskt på något sett!
Kram från Oumberlige Peter!
PS: Säger det igen, trevlig helg, för visst är det helg på gång,det är ett som är säkert, är lite Freudianskt lagd så jag läser in lite för mycket kanske i folks inlägg!

Örjan sa...

No comments.... ;D

Jempa sa...

Ämen fy fan va äckligt! :D

Anonym sa...

Inte jag...men framgår det om dom är gjorda i gummi eller sten(lera)men inte för att jag skulle bära dom som halssmycke vilket som.....Vem kommer på en sådan design....en utan fantasi(eller hämningar)Bläääää.....lite äckligt.

lotta sa...

När B sa att jag skulle kolla smycken på din blogg o antyder ..
tänkte jag " nu har hon varit på party o köpt bling bling till sin piercing ( va? pierca hon sig isf tattoo?? )!
Förresten sa han nåt om att han inte har så många att ha om halsen.
Fars Dags tips kanske?
Kanske inte ett halssmycke utan en slips!
Eller förresten beställ två smycken, tänk dessa killar med smyckena!! ( Bästa är att jag inte ska med o slipper skämmas :-) ).
Gosig helg på er!
Klarar mig utan kalkonen idag, ikväll kommer han hem!!

fiaobear sa...

nämen usch vad fan gör ni där hemma egentligen!!!??? ;)

Västgötskan sa...

Lotta:
Va, jag, piercat mig...??
Vad glad min pappa hade blivit...eh...not! ;-)


Fia:
Ha ha! Vi är nog längre fram vad gäller det estetiska är på Nya Zeeland. ;-)

Anonym sa...

"--i favör av --"

Kan inte den stackars skribenten svenska? Ett tips: tag fram en engelsk-svensk ordbok och slå upp uttrycket "in favour of".

Suzan sa...

oh my god....
o jag blir nästan sugen på en också!