Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 11 november 2009

Man kan inte vara på topp alla dagar...

4 som har tyckt till:

oumberligating sa...

Nu förstår jag varför jag är så "tungsint"!
Ser att vi skriver om ungefär samma saker då och då. Kanske är vi som folk är mest, vad vet jag?
Som den absoluta "smakkonsulten" när det gäller hårfärg och dess slutresultat så måste jag säga "kastanj", efter att ha jobbat med cirka 60 "kärringar" under 15 års tid så vet jag att det spelar knapast någon roll vad en man tycker ifrågan, ändå har jag fått den hundratalsgånger både på min arbetsplats och av de två "tokiga" men underbara tjejer som jag har hemma omkring mig!
Fast vad är det för fel på orginalet?
Kram ifrån Oumberlige Peter!

Alfahannen sa...

Han har så rätt, lille Helge...det kostar att vara på toppen;)

Ina sa...

Stämmer så bra den där, ha en bra dag

Daniel sa...

ååh så man känner igen sej. spec på måndagmorgon!