Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 26 november 2009

Ingen är perfekt!

Skådaspelerskan Lisa Rinna har lagt ut en bild på Twitter där hon visar upp sig själv helt osminkad. En applåd! Unga flickor/tjejer/kvinnor behöver se hur kändisar EGENTLIGEN ser ut! Inse att alla inte ser så perfekta ut, som de gör på redigerade bilder.

Och hur ångestframkallande de än må vara, vill jag inte vara sämre.

Tänk vad lite färg på kinderna kan göra..!

4 som har tyckt till:

Unknown sa...

u goo girl.. inget att ha ångest för.. kanske skall lägga ut hur jag ser ut i håret om jag inte kammar det innan jag går utanför dörren..hahaha.. Halloween al over again !

Ina sa...

Tycker oxå att det är bra att de "vågar" visa sig utan make-up eller special ljus på sig. Att de vågar visa vem de är igentligen.

Västgötskan sa...

Maria:
Ja, gör det är du snäll. ;-)

lotta sa...

Skönt att bara få vara "naken", fast mascaran får alltid hänga på..
Men du, dina ögon... så snygga både med o utan make!! Wow!