Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 19 november 2009

Vad är det med karlar??

Sambon: "- Vi måste köpa en annan tvål när den här tar slut!"
Jag: "- Jaså, varför det?"
Sambon: "- Jag kan ju inte gå runt och lukta vanilj...?!!"


Nej, men stackars liten. Vad är det egentligen med karlar och rädslan över att lukta lite gott (I deras ögon = feminint). Nej, deras parfymer/duschcreme m.m. ska minsann lukta "manligt"; så som Sport, Africa och Pulse... *suckar*

5 som har tyckt till:

Ina sa...

*ASG* känner igen det där.

Alfahannen sa...

En man ska inte behöva gå omkring och lukta vanilj, det förstår du väl?

Sport, Africa m.fl är det förvisso rejäl tråkvarning på, men så länge de inte kan få fram tvåldofter såsom diesel, vodka och snus så får väl de dofterna duga så länge...

Vad som helst är bättre än vanilj:)

Tessan sa...

Män...
Can´t live with them, can´t kill them ;-)

Alexandra sa...

Hmm får nog faktiskt hålla med B där. Det är inte manligt att dofta vanilj.. Kanske lite gayigt...

Och vi damer kan ju inte lukta karlar så ni får helt enkelt ha två olika tvålar ;)

Gurtah sa...

Jag försökte bara konversera på blondin nivå. Men jag misslyckades fatalt.
Som alla såg i inlägget:
Vi måste köpa en annan tvål när den här tar slut.
Får svaret:
Jaså, varför det?
Men hallååååååå.....? Tvålen är slut. Vi måste ha en ny. Hur svårt kan det vara...? Jag fick ju försöka släta över det med vanilj tjafset... :-D
Men uppenbarligen luktar inte min parfym gott. Trots att den varken luktar sport, Afrika eller pulse... Får väl köra med lite vanlig hederlig gammal svett doft hädanefter. ;-D