Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 11 november 2009

Lindex S och M kollektion är väl inget?!

Dagen bestod av utvecklingssamtal för yngsta sonen (Varför man har utvecklingssamtal för en 1 1/2-åring har jag inte riktigt fattat, men...?) Efter det bar det av mot "La Stada". Hade lovat sambon att bara fika och inte köpa något annat. Lyckades nästan med det! Nästan... *harkel*

Något som irriterar ihjäl mig är att så många affärer (bl.a. MQ och JC) bara har vissa byxor i jeansstorlekarna 23 till 29 tum. What the F***?! Tror de att alla väger 45-50 kg...? :-P

Det blev ju sånt himla liv i veckan om att Lindex släpper en lyxkollektion bara i storlekarna S och M. MQ har, mina damer och herrar, inte ett enda jävla damplagg i storleken XL. Bara S-L. Varför reagerar ingen på det??

2 som har tyckt till:

Mamma sa...

Tack för en mysig stund på stan(stund o stund=3,5 tim blev det med fika.)Hoppas B tyckte att du behövde ett par varma stövlar.Kram

Unknown sa...

haha. klart du behöver varma stövlar..

ang MQ..jag säger att dem är konstiga..varför har dem inte över dne sizen.. vill dem bara ha "smala" kunder..hmm..jag tänker iaf inte handla där.. hoppas dem tar sitt förnuft tillfånga och gör NORMALA stl och skickar sin personal på charmkurs.. minst sagt.