Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 23 mars 2009

Skor? Det är väl byxorna man tar av sig i hallen?

Jag är tillbaka efter en näst intill helvetes-upplevelse i "vår" Ica Maxi-butik.
Ni minns kanske hur jag reagerade på ETT pensionärspar tidigare i veckan.
Nu var det bara jag och miljontals gamla tanter och farbröder i affären...?! :-O

När jag kom hem, hade lassat in kassarna i köket så gick jag ut till hallen för att ta av mig. Tanken var ju skorna, men istället knäpper jag upp byxorna...?! Ett synnerligt säkert tecken på min frustrationsgrad.
Kanske det, ihop med en förvirrad, blond småbarnsmorsas hjärna...? :-D

9 som har tyckt till:

whatthefuckdotcom sa...

hgahahaha frustration på hög nivå ;)

Alexandra sa...

Haha skitkul. Kan verkligen se det framför mig.

Tove Kungsholmen sa...

Slänger av mig brallorna bland det första jag gör när jag kommer hem! Sen sätter jag vanligtvis på mig mysbrallor istället men ändå.

Och du, var glad att pensionärerna handlar på dagtid hos er. I STHLM handlar de kl 17 så att de får trängas med alla andra människor. Galet irriterande!

Anonym sa...

Att man tar på sig sin sons jacka är väl inte konstigare än att ta av sig byxorna i hallen....ha ha

//Örjan

Västgötskan sa...

Örjan:
Mmm.... Nä, i och för sig inte. *asgarvar*

Västgötskan sa...

Tove:
I sthlm snor pensionärerna "standardtiderna" i affärerna.
Här "nere" är det butiker och banker de ockuperar efter 16-17 tiden.

Anonym sa...

Don´t worry!

Jag tryckte ner en äggkopp i Nutella burken...
( Kombination: ägg o Nutellachoklad? Nä, inte samtidigt!)
Det UTAN att trängts med pensionärerna och ej heller blondin;-) Vad tyder det på?
Nej tack, kommentera inte!

Västgötskan sa...

Lotta:
*Är tyst*
(Men det tar emot. Hade många bra svar på lager!) ;-)

Lotta sa...

Nyfiken vad du tänkte, men inte på bloggen tack! Skicka mig ett härligt befriande mail istället!!!
Puss o kram Lotta