Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 23 mars 2009

Tilltalar vuxna kvinnor?

Hur kan H&M neka att den här flaskan riktar sig till barn?
Jag såg själv testet av bodylotions på TV4 nyhetsmorgon igår.

De sa att just den här flaskan står i låg höjd, doftar (stinker!) jordgubb och är märkt med alla småflickors favorit "Hello Kitty".

Det vore väldigt intressant att höra deras förklaring: På vilket sätt skulle detta tilltala VUXNA kvinnor?!

3 som har tyckt till:

Dino78 sa...

Nej men den tilltalar väl vuxna kvinnor? Det vet du väl att vi älskar Hello Kitty! :-D

(Däremot erkänner jag och står för det att jag älskar barnsliga motiv på pyjamasar! Sitter just nu i en pyjamas med små får med halsduk på, har en med Trötter på, flertalet med nallar och det är katter och hundvalpar och allt möjligt skit. Nalle Puh med såklart. Min största önskan (ja, inte riktigt kanske) är att hitta en med SMURFARNA :-D

Alexandra sa...

Såg några kvinnor en helg på ett uteställe som var 35+ men klädde sig som 16-åringar... Dom kanske använder dessa produkter :P

Västgötskan sa...

Dino78:
Jo, jag kan delvis hålla med. Jag har en väldigt svag punkt för Ior! Sötaste åsnan nånsin! :-D

Alex:
Ah, det kanske är SÅ det är? Hi hi!