Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 24 mars 2009

Att små marodörer kan se så oskyldiga ut..?!

Igår blev det tyst.Väldigt tyst.
Lyssnade jag riktigt noga, kunde jag höra ett smått "ritschande" ljud.
Jag följde ljudet och upptäckte det här:

Va, jag har väl inte gjort nåt...?

Idag kanske sonen kände att han ville ligga bra till hos mamma igen (?)
Jag hittade honom i alla fall i köket:

9 mån och lär sig alfabetet (?!)

4 som har tyckt till:

Tove Kungsholmen sa...

Haha, toappapperstricket är en klassiker!

Jempa sa...

Tystnad bådar aldrig gott.. :)

whatthefuckdotcom sa...

hahaha, vilken duktig kille... både i det översta och understa ;) Han skulle kanske torka munnen själv :)

Anonym sa...

Haha, roligt... Undrar jag hur mycket papper som låg i hans magsäck efter det där buset...