Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 14 mars 2009

Let´s Dance - Ojämn kväll.

Det var väl för väl att Elisabeth åkte ur Let´s Dance igår. Jag sa till sambon innan utröstningen:
Åker Laila ut istället för henne, så är det något som är allvarligt fel!
All cred till Elisabeth dock. Hon har varit betydligt bättre än tidigare års "klumpedunser"; t.ex. Lasse Brandeby och Ulf Larsson...! *slår mig för pannan, bara vid tanken*

Jag vet inte riktigt vem jag tyckte var bäst igår. Eller ja, bästa DANSEN var Magnus bugg! Men över lag, var det väldigt ojämnt. Inget par gjorde TVÅ bra danser.
Sen kan jag inte låta bli att le när Morgan är i bild. Han har charm få förunnat och han bjuder verkligen på sig själv! Ha ha!
Men blir han överexalterad är han lite som Blondinbella på sockerpiller... :-D

2 som har tyckt till:

Tove Kungsholmen sa...

Tack för infon, visste ff inte vem som åkte ut!

Svar från min blogg:
Lovisa sover tills hon blir väckt på vardagar och på helger till 9 iaf, ibland längre. En otrolig lyx, det vet vi. Men som sagt, segt att själv vara vaken redan nu...

Västgötskan sa...

Tove:
Då vet jag att du (förmodligen) läser min blogg innan du läser tidningarna. Nice to know! ;-)