Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 25 mars 2009

Nästan sex!

Sonen vaknade 05.47 idag. Woohoo!
Det börjar arta sig. :-D

6 som har tyckt till:

Alfahannen sa...

Det är bara att gratulera, vilken sjusovare! Vänta tills tonåren, då får du spränga honom ur sängen :)

Nästan sex, förresten.....påminner mig om han som berättade för sin kompis; -Min fru och jag har sex nästan varje dag. Nästan måndag, nästan tisdag, nästan onsdag.....:D

Anonym sa...

Och snart är det dags att ställa om klockan till sommartid, underbart! Då kommer både din och min son att sova till närmare 07. Wiiiiiee!!

Västgötskan sa...

Joacim:
*skrattar* Underbart! :-D

Bodil:
Let´s hope... :-)

Anjo sa...

Hi Hi Hi

Anonym sa...

Fantastiskt...kan dagen börja bättre? :-O

Tove Kungsholmen sa...

Grattis! Kan inte föreställa mig hur det är. Om min dotter skulle vakna 5-6 så skulle jag nog reklamera henne.

Hon är så extremt väldrillad med morgonsovandet att jag inte vågar skaffa fler barn. Alltså finns det nackdelar även med sjusovarungar.