Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 31 mars 2009

Använd vanlig tandtråd, inte cykelkedjan! ;-)

Gårdagen var jättetrevligt! Först pasta och köttfärssås hos Anna, sen fick sonen en ny, blå cykel. (Jag hade lurat honom att den var rosa, så jag låg väl inte så bra till där ett tag...Hi hi!) Plus att vi fick massa kläder som Lucas hade vuxit ur! (Tusen tack igen, Anna!)

Pojkarna sprang, lekte, sprang och lekte... Att de orkar?! :-O De hade i alla fall jättekul och sen blev det tårar när vi skulle åka hem. :-( Sonen var dock jättetrött, somnade i bilen på vägen hem. Det får bli mer lek en annan dag.

Fick köra hem Alex, för hennes sambo ringde och sa att han jobbade till 23. Ingenting är omöjligt med en fantastisk saab 9000 CSE! Två vuxna, tre barn+bilbarnstolar, en barnvagn, en schäfer, en cykel + tre stora kassar med kläder. Hur vi lyckades? Fråga mig inte.... :-O Men jag tyckte Alex tjatade något i baksätet, om att cykelkedjan INTE ska användas som tandtråd.... :-D

3 som har tyckt till:

Moosan sa...

Ha,ha,ha...du skriver ju bara så jäkla bra/roligt!
kram

Alexandra sa...

Haha

Västgötskan sa...

Moosan:
Tack! :-)