Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 31 mars 2009

Nej, jag HAR inte skitit ner mig...

...det är "byxorna som gör det".
En undersökning på familjelivs forum visar att 86 % tycker haremsbyxan är ful.
Hur f-n kan resterande tycka motsatsen?!

Det finns inget fulare!
Bombjackan, axelvaddarna, benvärmarna, ja t.o.m. platådojorna får alla skönhetsglimmer omkring sig, i närheten av detta plagg! *ryser*


5 som har tyckt till:

Unknown sa...

nja--den modellen från gina tricot är väl inte den grannaste..men ..annars är dem jävligt sköna..och joo..jag vågar på stå snygga..men det beror på modell..

Mamma sa...

Fula.....ja men har haft en tanke att jag ska köpa denna modell,men då vill du nog inte gå ut med mej om jag har dessa på mej,rymliga ialla fall till en rymlig mor.HaHa....

Tove Kungsholmen sa...

Bombarjackan var ju kung! Ska rota fram min och toppa med Doc Martens eller Caterpillars och leka 90's! ;) Foto kommer!

Moosan sa...

Usch,de är vidriga..o fruktansvärt osexiga i mina ögon..när de visas på tv-reklamen måste jag titta bort för att inte må illa!
kram

vaniljlatte sa...

Kompisen gjorde mig observant på att inte ens modellen för Gina Tricot kunde få ett par haremsbyxor att se bra ut! Hur ska de då se ut på en "vanlig svensson"? :P