Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 19 mars 2009

Min själsfrände - Arne Weise...?! :-O

Man blir lätt beroende av såna här tester.
"Vilken svensk är du?" stod på tur på facebook.
Det här blev resultatet:

Nog för att jag är lite traditionell, men Arne Weise???
Han känns ju inte bara konservativ, utan var ju mer eller mindre en inventarie på SVT...! Och så illa är det ju inte, när det gäller mig. Eller?
(Det var ju jag som sa att tester alltid stämmer). *harklar sig* Ja ja...

4 som har tyckt till:

Dino78 sa...

Haha, det hade ju kunnat vara värre. Bert Karlsson t ex :-)

Tessan sa...

Haha... enligt testet är jag Lasse Åberg, en sötnörd ;-)

Alfahannen sa...

Själv blev jag Ebba Grön, vilket förutom att det är smickrande (antar jag) även är intressant eftersom det inte är en person :)

Västgötskan sa...

Ni har så rätt, det kunde varit värre. Men ändå, Arne Weise...? *hakat upp mig* :-D