Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 21 mars 2009

Lika som bär?

När vi ändå är inne på ämnet Let´s Dance, så kanske lite skvaller vore på sin plats.
Dansaren Daniel Da Silva och hans fru Helen ska skilja sig. (Bröllopet ägde rum i augusti förra året). Han har under Magdalena Graafs sjukhusvistelse tillbringat en del tid på sjukhuset, men förnekar ryktena om att det skulle vara av "romantisk karaktär". Hur det ligger till, ska jag låta vara osagt.


Men oavsett vilket. Något som slår mig spontant är: Helen och Magdalena, är dom inte ganska lika?


7 som har tyckt till:

Anonym sa...

Onekligen en skarpsynt iaktagelse.

Gin/Ginny sa...

indeed! :-o

Anonym sa...

Men jösses... :O

Anonym sa...

Precis..det första jag tänkte också...

Jempa sa...

Däremot undrar jag inte om den han egentligen har ihop det med är Katrin Zytomierska, för dom har setts tillsammans på en del vimmelbilder.

Vi får väl se.. Det känns som att om det är dags för skilsmässa efter bara 7 månader så är det någon annan inblandad..

Anonym sa...

Ja nog är dom lika alltid.. Schysst blogg du har!! Och absolut snygg header!!
Hoppas du har en fin lördag.
/Annette

Västgötskan sa...

Jempa:
Oj, stackars sate i så fall.. (?)

Annette:
Tack! :-D