Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 16 mars 2009

"Tjorven" är hemma hos mig.

Hon finns här. Jag är helt säker! Någonstans.
Men hon gömmer sig bra. Jag hör hela tiden en röst som säger:
"Mamma, vet du vad?"
"Pappa, vet du vad?"
"Mormor, vet du vad?"
Osv...

Det enda jag inte har hört är:
"Farbror Melker, vet du vad?"
Men det är ju inte så konstigt eftersom det bara är Tjorven som är här och inte farbror Melker.

Hm... Never mind. Fel av mig.
Det är visst min egen 4-åring som kommit in i en VÄLDIGT berättande period...! :-D

2 som har tyckt till:

Alfahannen sa...

En härlig ålder som ni ska njuta av så mycket det bara är möjligt! Dessutom får man hela tiden höra sanningen från dem (på gott och ont) :)

Jag tycker du har en mycket trevlig blogg, den är fin att beskåda och dina inlägg är både varierade och läsvärda!

Västgötskan sa...

Joacim:
Jo, det är sant. De säger de mest roligar (men även pinsamma och sårande) kommentarer!

Tack så jättemycket! *glad*