Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 26 oktober 2009

Young love! =)

Idag var vi och hälsade på en "gammal" dagiskompis till äldsta sonen. På väg dit säger han:
"- Mamma, ska vi till min Wilma?"
"- DIN Wilma?" frågade jag.
"- Eh... jag...jag...jag SA FEL!!!"
"- Det gör inget, du får kalla henne det om du vill", sa jag med ett leende.
"- Men mamma, jag sa ju feeeeel!!"
"- Ok... Och ja, vi ska till din Wilma."

*mummel mummel i sätet bredvid* :-D

3 som har tyckt till:

Alexandra sa...

Haha gulligt

Fashionable Mama sa...

vad gulligt. ser fram emot såna konversationer med min dotter, men hon är ju bara ett år nu. Det kommer ...

Tove

www.fashionablemama.blogspot.com

Alfahannen sa...

Haha, ja du har bara fler sköna konversationer framför dig.

Ett tips bara; Skriv ner dem! Eller blogga ut dem (ännu bättre). Minnet är flyktigt, tyvärr, och sådana här episoder vill man minnas, eller hur? :)