Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 13 oktober 2009

Snö..?!

Det snöade på väg till jobbet idag. Deprimerande...!
Något som var mer skrämmande än deprimerande, är det faktum att bilisterna fortsätter att köra som vanligt. Och jag kan nog garantera att 90 % av alla fortfarande har sommardäck. Att de aldrig lär sig... *suckar*

3 som har tyckt till:

Ina sa...

samma sak varje år när första snön kommer. De har testat barnet på sjukhuset, så läkaren gav de svaret att provet visade sig svininfluensa

Peter Olofsson sa...

Nej, det kommer nog aldrig hända, att människan lär sig, verkar sorgligt nog inte så!
För några år sedan så jobbade jag på en "myndighet" höll på att skriva i lite formulär för att bärga ett sk övergivet fordon längs med vägkanten, bärgningsbil var på plats, det hade snöat, precis när vi börjar dra upp bilen i diket så "svischar" det till, bara en meteer ifrån oss så dammar det av en bil av vägen, 20 meter ut på åkern så öppnar idioten bildörren och ropar, kan man få hjälp när ni är klara, du får en tusing rätt i handen skriker han till Bärgarkillen!
Man kan köpa mycket för pengar, dock inte en fungerande hjärna!
Ha en fin dag!
Kram ifrån Peter!
Om jag är sjuk idag avgör själv (ler)!

oumberligating sa...

Undrar om jag inte skrev ifrån Jernsaxen bloggen, sist?
Hmm....spelar egentligen ingen roll!
Fast jag hoppas att det inte märks hur "sjuk" jag är på den bloggen (ler)!
Kram ifrån Peter igen!