Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 28 oktober 2009

En annorlunda mannekäng!

Det börjar ju bli en aning småkyligt ute, så här i vinterns antågande. Vi har (minst) en hemma som inte välkomnar årstiden med öppna armar. Min sambo VÄGRAR dessutom köpa kläder till "sin" hund, då det går emot allt han tror/vet/tror att han vet. (Sen är det ju lite fjolligt också...) ;-)

Får man inte klartecken till hundklädesplaggköp, får man ta vad man har.

"Djävulshunden" mannekängar (i sonens fleecejacka).

4 som har tyckt till:

Lilla jag sa...

Hahahahahahahahahahahaha!!! Det va det roligaste jag sett på länge. Sen måste jag ju säga att jag förstår min käre bror =)

Jempa sa...

Haha, sjukt söt.. Och inte det minsta fjollig, han ser ju cool ut!

Mamma sa...

Men det gör väl inget hur hon ser uuuut,huvudsaken att inte hunden fryser.Har ju sett hur hon skakar när det är kallt.

Moosan sa...

WOW!!...Vilken snygging!!