Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 8 oktober 2009

Aj...!

Halsont borde vara förbjudet! Kan ju inte svälja utan att taggtrådskänslan infinner sig... :-(

2 som har tyckt till:

oumberligating sa...

Lyckades få halsfluss får några veckor sedan så frågade Läkaren mig om jag rökte?
Svaret blev självklart, nej!
Den dumme fan sa då: - Bra, börja inte med det!
Det värsta med alla nya smärtlindrande preparat som finns är att de gör allt utom tar bort det onda i halsen, bedöva hela käften kan de göra men halsen gör ont!
Krya på dig!
Kram ifrån Peter!PS: Hade du varit på min "cyberfest" igår, så hade du varit frisk idag, alla endorfinämnen som frigjorts pg av glädjen hade tagit kål på både virus eller bakterier!
Glädje är läkande kraft!

Mamma sa...

Stackare...har jag smittat dig..(kanske)????Krya på dig, det går över..kram