Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 24 oktober 2009

Idol 2009 - Upp-och-ner-på-vända-världen!

Det känns som årets Idol är förvånansvärt oförutsägbart. Inte bara från idolernas sida, utan även från juryns och tittarnas. Hur kunde Rabih, Mariette och Erika sitta säkert igår, när Nicklas och framför allt Eddie hänger löst?! Hur tänker svenska folket?

Och hur tänker juryn? Hur kan de hissa Rabih, men dissa Tove...? Upp-och-ner-på-vända-värden...!
Att Calle hyllades kändes som det enda "normala" under gårdagkvällen.

En udda tanke slog mig igår; Mariettes frisör gör att hon påminner lite om varelserna i Alien vs preditor... (?)


****************************************************************
Tillägg kl 11:13

Huruvida Mariettes FRISÖR gör att hon ser ut som en preditor vet jag inte... *skrattar* Om ni inte redan listat ut det, så syftade jag på hennes FRISYR!



Ab, Ab

1 som har tyckt till:

Jempa sa...

Håller med. Som Aftonbladets krönikör skrev så stod Eddie för årets bästa framträdande i Idol, jag var grymt imponerad!

Och jag hade också förväntat mig en totalsågning av Rabih, satt och rös av obehag när hans sjöng rock i falsett.

Konstigt.