Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 5 oktober 2009

Avskyr...

...människor som trycker för grön gubbe vid övergångsställe och sen ändå väljer att gå mot rött. *gaaah*

Hur svårt kan det vara
? Antingen vänta tills det blir grönt, eller inte trycka ALLS och gå mot rött?! :-P

4 som har tyckt till:

Danitra sa...

Jag gör så hela tiden. Inte med flit utan för att vanan att trycka på knappen sitter i så hårt. Sen inser jag ofta att jag inte orkar vänta ändå.

Sorry!

Tove Kungsholmen sa...

Håller med! Jag försöker tänka som en cyklist, en bilist och en fotgängare jämt - oavsett vad jag är för tillfället. Fan vad jag är bra!

Västgötskan sa...

Tove:
Men om du kommer ner hit till min hemstad och traskar över några övergångsställen mot grönt, så blir jag på bättre humör. ;-)

Knaada sa...

Jag måste nog anmäla mig som en utav dom. Först ska jag vara duktig och sen orkar jag inte vara duktig nå mera... Filåt!

Men jag är också en av dom som är beredd att hålla med och mest har lust att köra över dårarna när dom trippar mot rött...

Jag är helt enkelt glad att det inte är jag som är ute och kör när jag är ute och går och motsatt :)