Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 29 oktober 2009

Livrädd!

Jävlar, jag höll precis på att få hjärtstillestånd! :-O

Satt vid datorn och ser plötsligt i ögonvrån något som rör sig. Man ser ATT det rör sig, men inte vad det är som rör sig. Kollar på kaklet ovanför spisen och ser en skugga som först tycks bli större och sen rör sig...?!
Mörkrädd och livrädd som bara jag kan vara (!) får jag tvinga mig själv att ställa mig upp och kolla lite, liiiite närmare...

*pustar ut* Det var katten som letade godsaker i diskhon och hans kropp kom mitt i vägen för den något svagare fönsterlampan.

Slutkontenta. Jag är INTE bra på att vara själv hemma... :-P

4 som har tyckt till:

Mamma sa...

Stackars dej....men det finns alltid en förklaring vad det är.Men skulle ni inte på F.M ikväll båda två....kram

Unknown sa...

men gumman då.. !!inte lätt å bo mitt i skogen i mörkret då !!

Kraamm

Jempa sa...

Ingen 'Paranormal Activity' för dig märker jag..

;)

Västgötskan sa...

Mamma:
Jo, det var vi. Men B åkte in till affären efter vi hade kommit hem för att köpa smör. :-)

Maria:
Nej, ingen höjdare när man är mörkrädd. Flytten ut på landet, var nog inte så genomtänkt egentligen. ;-)