Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 5 oktober 2009

1-0 till "Skara-Bert"!

Jag brukar varken gilla Bert Karlsson eller hans uttalanden särskilt mycket. Men när han skulle förödmjukas av Sveriges humorelit i "Roast på Berns" (som visas ikväll på kanal 5) så gav de sig nog på fel man...!

Skämtet om Petra Medes talhastighet och melodifestivalens sändningstid, fick Petra att kasta ett glas vatten på honom. 1-0 till Bert!! *asgarvar*





Ab

4 som har tyckt till:

oumberligating sa...

Det ser jag frm mot att se ikväll.
Fast den gruppen du beskrv i inlägget tidigare, "knapptryckarna" som skiter i grön gubbe och går mot rött! De får man köra över, helt klart! Har hänt några gånger att jag faktiskt frågat personen ifråga, hur tänkte du där?
Om man kan kan kalla vissa människor för "fågelholkar" så är det den gruppen, ingen har svarat!
Ha en skön kväll! Kram ifrån Peter!

bloggare på icedaniel.se sa...

Bert var klart bäst ikväll !

Västgötskan sa...

Peter:
Nä, inte så konstigt tycker jag. Vad ska de säga. Att de är idioter som inte tänker efter..? ;-)

Bloggare:
Ja, tragiskt att erkänna. Men helt klart sant. De "kända" komikerna var inte särskilt bra igår... :-P

Unknown sa...

Jäklar, det missade jag..