Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 6 oktober 2009

Arga Snickarn-Trailern.

Någon som sett trailern i kanal 5 för "Arga Snickaren"? En man som går omkring på en byggnadsställning säger:
"- De som satte upp den här säger att 12 personer ramlar ner och dör varje år. Min farfar dog i en gruva. Det är precis som det här. *tittar ner* Fast tvärtom."

Eh... Tvärtom? Hur menar han nu? *skrattar*

4 som har tyckt till:

Alfahannen sa...

Kan man ju onekligen fråga sig...

Antingen har hans farfar brutit mot tyngdlagen och ramlat uppåt.....eller så kanske någon av de 12 som nämndes i början ramlat ner på hans farfar...så är det nog...ööhh...

www.gammalfjortis.se sa...

Vitt bröd och nutella is tha shit serrö! ;)

oumberligating sa...

Håller med, funderade också hur han tänkte?
Jag har köpt ett parti T-shirts, där det står "Jag är inte idiot, jag har bara otur när jag tänker", kanske jag ska skicka en sådan till honom!
PS: Såg de här snygga magpartierna på ditt tidigare inlägg, gjorde lite extra sit ups efter det, nu har jag ont i ryggen, vems fel är det?
Kram ifrån Peter!

Västgötskan sa...

Joacim;
Ja så måste det ju vara! Ha ha!

Peter:
Bara ditt fel, såklart... ;-)