Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 7 oktober 2009

Snart sjunker nog skeppet...

Socialdemokraterna ska utse en ny partiledning, men Thomas Bodström "får inte plats".


Med tanke på den nästintill krisaktiga situation (S) har brottats med de sista åren, pga de inte har en respektingivande "frontfigur" och så går tunga S-politiker och hakar upp sig på något så löjligt, som att han har haft för många sidouppdrag. Låter som att de tänker förnuftigt... (?)

En person som Thomas Bodström lockar väljare, sympatier och inger respekt! Synd att man inte tycks förstå det...

3 som har tyckt till:

Amathea sa...

Håller med!
Han är nog den enda jag skulle kunna tänka mig som statsminister.... jag är inte alls insatt men han känns bra och genuin!

Tove Kungsholmen sa...

Låter som om Mona har tänkt till. Inte mig emot! ;)

Västgötskan sa...

Tove:
:-)