Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 1 oktober 2009

Intag i mun eller anal? Spelar roll..? ;-)

Körde ett MRL (Mage Rumpa Lår) pass igår kväll. Innehållande aerobic, styrka och step. Det var det jobbigaste jag har gjort på länge!! Maria stod jämte mig och såg nästintill oberörd ut. *Grrr* Förutom att hon emellanåt bröt ihop i skratt över sin (och min!) kassa koordination...! Ha ha!

När passet var slut, kom huvudvärken. Bara att halsa i sig massa vatten och mat, när jag kom hem. Sen skulle jag ta två huvudvärkstabletter. Hur trött, på en skala, tror ni man är när man är nära att svälja två såna här..?? :-O

Fast vem vet, det kanske hade fyllt sin funktion ändå? *skrattar högt*

7 som har tyckt till:

Jempa sa...

Förmodligen.. Men bläää va äckligt :D

Unknown sa...

hahaha... du e fan bäst.. bara västgötskan som kan göra nåt sånt..
vettu .. om du skippar body pumpen lite mer så kommer kondisen snabbare..blir liksom roligare då !

kram

BERNERMORSAN sa...

Det har funnits endel patienter som tagiet olika suppar i munnen då de inte vetat bättre. Många läkare som fått dåligt samvete och inte kunnat säga ngt på återbesök då patienten klagat på att tabletterna är så stora att svälja. Men visst blir det samma effekt.

Mamma sa...

Å du som skulle ha med dig mig på detta,som är helt otränad!!!!!Hur hade du tänkt dig det?Det var ju tur att jag hoppade av..hade mina aningar.kram

Västgötskan sa...

Kära mor:
Eftersom du avbokade coren (mage/rygg) så bytte jag till ett jobbigare pass... ;-)

Mamma sa...

Ok,så mycket fattar jag..om olika pass.KRAM

Tove Kungsholmen sa...

Haha, trodde innan jag läst klart att de var de enda ni hade och att det var tokakut för din del. Hade varit ännu roligare!

/En som är trött men bara för att kl är mkt