Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 28 oktober 2009

Bajs, bajs, bajs...

Imorse klagade sambon över att djävulshunden hade bajsat inne. Strax innan han skulle sticka till jobbet hörde jag (från sängen) en svordom och fick sen reda på att även yngsta sonen hade bajsat ett elefantlass så det var bajs både i blöjan, på honom och på golvet. (Åh, så skönt med sovmorgon...) :-D

Sen fick jag min beskärda del i eftermiddag. Strax innan bion (Lilla spöket Laban) med äldsta sonen, "tvingade" jag honom att gå på toa. Vad ser jag? Bajs i kalsongerna! Bara att slänga dem i papperskorgen (och till min stora glädje upptäcka att byxorna åtminstone hade klarat sig).

Vilken bajsrik dag... Man kanske tränga på sig en av sonens blöjor i natt, "just in case"...? ;-)

4 som har tyckt till:

Fia sa...

hahaha! Bajs i stora lass! Bajs är förövrigt fortfarande Emilias favoritord! Tur att ingen annan fattar vad hon säger här! ;-)

Alfahannen sa...

Med tanke på mina fyra döttrar så har väl jag också fått min beskärda del av skitkakan :)

Men nog om detta! Rubriken på ditt inlägg påminde mig om en låttitel från en italiensk 80-talare.

Genast förflyttades jag till en tid då många musikvideor gjordes av glada amatörer, och detta är definitivt inget undantag;

Sabrina - Boys Boys Boys

http://www.youtube.com/watch?v=eiuHdUkuRi0

Såna här videor görs inte längre! Om det är bra eller inte får var och en avgöra... ;)

Bodil sa...

Vilken underbart bajsig dag! ;D

Mamma sa...

Nämen usch fy...att barnen bajsar ner sig är väl inget att äcklas av egentligen, det kan ju hända,men när gammla hundar börjar bajsa inne..kan det vara något fel..