Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 7 oktober 2009

Har jag omedvetet blivit hjärntvättad?! :-O

Så måste vara fallet! Jag har alltid HATAT haremsbyxan. Vad den ser ut som och vilka tankar den har framkallat (*hrm*) behöver vi inte gå in på nu. Men när jag nyss satt och tittade på sportkläder på hm.se så tittar jag på den här bilden och tänker:
"- Ett par såna kanske man skulla skaffa...?"

När jag sen läser texten ser jag att det står just Haremsbyxa. Hjälp!!! Jag måste vara nära en psykisk kollaps?! Ingen normal människa kan väl tycka att den här sortens byxa är snygg...?

Fast det är klart. Vem behöver vara snygg på gymmet? Kanske ska överväga idén baserat på byxans bekvämlighet...

4 som har tyckt till:

Tessan sa...

NEEEEJ! Så emot!!
Haremsbyxan är ett av de fulaste plaggen genom tiderna. Nästan lika fula som tofsloafers och vita tubsockar som är uppdragna utanpå de stentvättade jeansen...

oumberligating sa...

Nej, de är inte snygga, men du får ha på dig vad som helst på festen som just nu pågår hos mig på Oumberligating, själv kör jag i shorts!
Ha en fin kväll!
Kram ifrån Peter!

Go gôbbe från Götet sa...

Nej, nej för jösse namn! Det funkar inte på något gym - inte ens om det ligger i Teheran.

Fast dé é ju klart, skall du bära med dig ett par extra 1 kg´s vikter på BodyPumpen så kanske de inbyggda sidopåsarna kan funka?

Jo, vi snackar nog om en buggrelaterad psykisk kollaps . . .

Hanna sa...

Jag tycker de är hemska och skulle inte ens ha dem när jag ska träna. Jag är sådan att jag vill känna mig snygg när jag tränar... Fånigt jag vet... :-)