Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 6 oktober 2009

Min första gång...

Har ni fått kramp i magmusklerna någon gång…? Det är inget jag rekommenderar! Helvete, vad ont det gjorde! :-O


Efter 1 1/2 veckas uppehåll på body pump-fronten, var det dags igen. En ny koreografi, som det ryktats om ska vara mycket jobbigare än den förra.
Efter 40 min kände jag: "Men det här var väl inte så farligt?" Då hade vi axlar och mage kvar. Och efter att ha kört dessa, var jag inte så stor i orden längre… "Plankan" med fötterna på stepbräda och armarna på golvet var INTE skonsam mot min stackars mage!! Musklerna började krampa och jag fick pustandes och stönande kravla mig ner från brädan, för att kunna stretcha lite… AAAJ!


4 som har tyckt till:

Tove Kungsholmen sa...

Vilken teaser! Man tror ju att det ska handla om nåt heeelt annat.

Jempa sa...

Är det du till höger.. ;)

Unknown sa...

hahha.. jag kan inget annat än att garva !!!!

HIhihihihhihiiiii Goo Malin Goo malin

Västgötskan sa...

Tove:
I know. ;-)

Jempa:
Ja, självklart! Vad trodde du?

Maria:
Du vet väl hur jag alltid lyckas med det omöjliga på alla pass? :-D