Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 10 oktober 2009

Idol 2009 - Tove måste vinna!

Hur kunde Carolina åka ur Idol?? Hon var förvisso inte bäst igår kväll, men hon var ändå långt ifrån sämst!

Jag måste säga att Camilla imponerade. Fast som jag har skrivit tidigare, så trodde jag att hon hade potential röstmässigt. Synd bara att hon har totalförstört låtar och hoppat omkring som studsboll på scen. Gårdagens låt passade henne som hand i handsken.

Rabih... Egentligen ska man väl inte vara elak, men sambons kommentar summerar det hela rätt bra: "- Killen sjunger ju låten i högre tonart än en tjej..."

Vinner däremot inte "underbarnet" Tove hela Idol skulle det vara en oerhörd skräll. Tjejen är mer än fantastisk!



Ab,

1 som har tyckt till:

Gurtah sa...

- Killen sjunger ju ljusare än körtjejen...
Om jag minns rätt. Å rätt ska vara rätt... ;-D