Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 23 oktober 2009

Vad 10 år kan göra.. (?!)

Igår genomled jag första bodypump-passet på evigheter. Hösten förkylningar är inte att leka med... *suckar* Mitt under passet (som kändes förvånansvärt lätt ändå. Måste nog lägga på mer vikter nästa gång!) så vinkade nån på mig. Vem f-n är det där? Oj, en gammal bekant, trevligt.

Sen konstaterade jag att man åldras nog mer mellan 40 och 50, än man gör mellan 20 och 30. Jag är väl objektiv, don´t you think? ;-)
Vem vet, han kanske tyckte jag som ut som värsta gamla kärringen! Ha ha!

2 som har tyckt till:

Unknown sa...

gött när det känns som om man kan lägga på vikter och inte dra ifrån !!

Kämpa på tjejen.. jag är snart frisk från min förkylning..lite snorig..men träna är NO NO för mig så jag ber att få återkomma.

Kram

Suzan sa...

Bra jobbat m pumpen!