Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 23 mars 2009

Vad är problemet?

Folkstorm mot nya facebook.
Personligen förstår jag inte alls problemet? Jag tycker det är en mycket bättre överblick på den nya sidan!

Jag kan inte i min vildaste fantasi tro att jag; som konservativ (blev ju Arne Weise i ett facebook-test) blondin, förstår sidan bättre än flera miljoner människor, världen över?
Eller är det bara så att alla har intalat sig själva att "det var bättre förr?" Dvs de är ÄNNU mer konservativa..?! :-O

4 som har tyckt till:

Anjo sa...

TACK!! Ja jag gillar det kortet mä.
Ja jag är jättenöjd! Fast den blev lite stor men jag vet inte hur man ändrar det så det fick va!

Anonym sa...

om du har 20 vänner, okej, du får kanske en bättre överblick. har du däremot 200 vänner eller fler blir de rätt rörigt.

Västgötskan sa...

Anonym:
Jag har betydligt fler än 20 vänner på facebook och har ändå inga problem.
Men som sagt, jag kanske har underskattat min egen förmåga (?)

Anonym sa...

IPRED och FRA samt nedläggning av vårt försvar där samtidigt chefer i lilla landet Sverige både i privata och statliga organisationer som de värsta kriminella delar ut miljonbonusar och löneförhöjningar till varandra där resten av befolkningen sedan får finna sig i att plocka upp smulorna och så blir folk förtvivlade över att Facebook ändrar design.Tro fan att vi blir lurade vareviga dag.

Smulan