Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 20 mars 2009

Likadana underkläder som sin mamma...

Denna vackra vårdag har innefattat ett par timmar på stan, med shopping och fika med mamma och mina barn.
Sen var det en 30-min promenad direkt när vi kom hem. (Sätter jag mig kommer jag inte upp igen! Jag känner mig själv såpass).

Dagens undran: När man börjar titta på likadana underkläder som sin mamma; innebär det att man har en ungdomlig mamma eller att man själv börjar bli gammal...? *skrattar nervöst*

5 som har tyckt till:

Anonym sa...

"Börjar bli gammal ..."

Det är bra. Var positiv! ;)

Anonym sa...

Fnissar, tack och lov har jag inte samma underkläder som min 78 åriga mamma....än

Anonym sa...

Ungdomlig Mamma förstås......Eller? Ha Ha...

Västgötskan sa...

Robert:
Det gäller att kämpa in i det sista. Vänta bara tills du når 30-strecket. Då ska jag mobba dig.
Fast då närmar mig jag ju 40..?! Fan...

Lena:
Ha ha! Ja då hade det varit illa! Min mamma är ett par decennier yngre! ;-)

Mamma:
Vi säger så, tycker jag. :-)

Dino78 sa...

Haha, förmodligen börjar du bli gammal ;-) Men det är nog en blandning av ungdomlig mamma och att du själv börjar bli vuxen (vi säger vuxen ist för gammal! :-) )

Kom bara att tänka på en sak min mormor sa när jag var med henne på Lindex en gång för att köpa trosor till henne. "Men kan det inte finnas några RELIGÖSA trosor!?"
Jag skratatde mig halvt fördärvad - hon menade ju alltså sånt utan spets och skit men det lät så roligt:-D