Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 17 mars 2009

Dagen i bilder.

Underbart vårväder! :-)

Sonen traskar på.

Inne vid sjön.

"Solglitter" i bäcken.

Älskade vovve!


7 som har tyckt till:

Lilla jag sa...

Ja vi tog också en sån härlig vår promenad! Man blir verkligen glad av detta vädret. =)

Amathea sa...

Nu förstår jag att de tog så lång tid för dej att uppdatera din blogg.
De går sällan så många timmar mellan inläggen ;-)
Du la ju upp foton :-p

Västgötskan sa...

A-C:
Visst är det underbart! :-)

Amathea:
Ha ha, ja det, samt att promenaden tog ca 1 timme. :-D

Anonym sa...

Samt att du ju även gjort favorit i repris enligt säkra källor!
Får också städlust nu när det är så fint väder, rinner säkert av mig när jag kommer halvvägs hem !

Daniela sa...

Åh! Vad vårigt och fint ni har det! Här är det slask för hela slanten och snö i mängder ännu. Men då bor jag ju ganska så lång norrut också (Vasa (Finland), i höjd med Umeå). Men snart kommer det väl hit också, hoppas jag ;)

Västgötskan sa...

Lotta:
Fanns inspirationen kvar när du kom hem, eller..? ;-)

Daniela:
Det är svårt det där. På vintern när man har slask upp till knäna, önskar man inget hellre än att bo längre norrut!
Men när våren kommer, så brukar man ångra sig. Undrar varför..? :-D

Anonym sa...

Ja, faktiskt!
Sen att yttre omständigheter gör att planerna går i stöpet är en annan sak ( det väldigt långa telefonsamtalet som kom emellan och House kl 21 kunde jag bara inte missa... ). Ingen storröjning o 10 sopsäckar till tippen precis men ändå.. lite damma här o plocka undan lite där var helt OK sådär på tisdag kväll efter en hård dag på jobbet! ( Du vet ju att energin tar slut efter lunch för mig av olika anledningar;-))