Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 13 mars 2009

Rikta kritiken åt rätt håll!

Det finns väl inte så mycket att säga om Annika Falkengrens pension. Mer än grattis!
Som jag skrev igår. Det är väl inte hennes fel att någon är såpass korkad att de godkänner såna här löneökningar och pensionsavtal?
Vem av er hade sagt nej till pengar, om de blev kastade rakt i ansiktet på er?
Sen tycker för den saken skull inte att det är ok! Men ska man kritisera, så ska man väl rikta kritiken mot rätt person?

Aftonbladets undersökning: "Ska du byta bank nu?" skrattade jag gott åt. Drygt 94 % hade svarat ja.
Då undrar jag: Vet ni hur löner och bonusar ser ut hos de övriga bankerna? Vet ni att de är "bättre"/lägre? Kolla det innan ni byter, så ni inte står det med "skägget i brevlådan" och känner er dumförklarade.

1 som har tyckt till:

Anonym sa...

Jodå, det kändes faktiskt mycket bättre! Men nu är jag så trött att jag tror jag somnar på tangentbordet vilken sekund som helst. ;)

Den ska inte vara särskilt sorgsen, men jag var ledsen när bilden togd. Du är den första som faktiskt har lagt märke till det... Det kändes vid!