Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 15 mars 2009

Gårdagen!

Godmorgon! (Ja, precis)

Kvällen bestod av:

* Mycket trevligt sällskap!
* Mycket skratt! (Bättre träning än situps).
* Dans och sång.
* Två öl.
* Två "hot-shot".
* Fyra tequila! (Ja, jag ÄLSKAR tequila!) :-)
* Mashmallows-krig!
* En trasig barnstol. (Svågern upptäckte att man INTE skulle sitta där. Som vuxen...)
* Repliken/Rednex-sången (dock ändrad text): "Om jag ska bli din fru, får du ta mig här och nu. Och om du vill ha en man, får du ta mig nån annanstans". (Eh...ok..?! *asgarv*)
* Ett blåmärke/sår i ljumsken. (Inte mitt).

Efterdyningar:
* En bakfull sambo som ska vara gymnastik-ledare om 3 timmar... Ha ha! (Skadeglädje är den enda sanna glädjen!) ;-)

Mogen tillställning? Njae...
Roligt? Som f*n!

4 som har tyckt till:

Tessan sa...

Låter som en kväll i min smak :-)

Gurtah sa...

Bakfull..? Vem..? Var..? Hur..?

Gympa om 1 timme med ca 15 helstolliga 4-5 åringar... *suck* :D

Lilla jag sa...

hahaha. ja det va trevligt så öänge som jag var kvar ivf. Men med tanke på vad jag läser missade jag en massa kul =)

Amathea sa...

Men inte har väl rednex gjort den sången??
De är ju drängarna!
De finns ju t o m gamla byfånar från Alingetexas med i drängarna, visste du inte det? ;-)

lät iaf som en briljant kväll!