Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 13 mars 2009

Jag är inte skrockfull...

Egentligen...
Ändå kan jag komma på mig själv att agera annorlunda vid vissa tillfällen. T.ex. som idag: Fredagen den 13:e. Jag frågar mig själv: Ska jag köra sonen till dagis i 10 cm nysnö...?
När vi målade huset i somras så vägrade jag gå under de stegar som var utplacerade. Jag gick runt. "Just in case". Man skrattar ju åt sig själv, ändå gör man det. Varför?

("Fjant". Som för övrigt ÄLSKAR papperspåsar!)

Däremot lägger jag nycklar på bordet och jag har en svart katt. Bara det borde väl ha "jinxat" mig för längesen om det låg något i dessa skrönor. Eller? :-)

4 som har tyckt till:

Anjo sa...

När du nämner nycklar på bordet så kommer jag ihåg en som sa att det är inte som alla säger att man får otur om man lägger dem där, nä det är den som TAR BORT dem som får oturen!!

Är nog skrockfull i samma grad som du ungefär, bara vissa grejor...

Anjo sa...

Med risk för att låta dum, men hur får du in flera bilder i rubrik rutan?

Västgötskan sa...

Anjo:
Nädå ingen dum fråga. Bildredigeringsprogram. ;-)

Karin sa...

Superfin rubrik/bild carisma!