Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 26 mars 2009

Tillbaka i "min vattenvärld". Förvirrad...

Hm... Det känns skumt att vara tillbaka på jobbet;

Vilket artikelnr var det?
Vilka dimensioner får man använda?
Vad sjutton var en "rakböj" nu igen?
Vilket fraktvillkor gäller för den kunden?
Hur f-n gjorde man internkredit?
Va? Har fikatiderna ändrats?
Vad heter jag??
Får jag andas????

Gaaah! Jag kommer nog blivit smått galen, innan jag är hemma på "trygg mark" igen. ;-)

4 som har tyckt till:

Unknown sa...

KRIS = UTVECKLING
sen om det är en riktig kris kan ju diskuteras..om du utveckalas fram lr bak..e oxå en annan fråga..

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ville bara lämna en tass ;D Hittade din fina blogg när jag läste blogspot tråden på familjeliv.

Ha en strålande dag

//Sessan

Jempa sa...

Försökte av ditt inlägg lura ut vad du jobbar med. Men lyckades inte.. :)

Västgötskan sa...

Jempa:
Hi hi. :-) Sök på rakböj, så får du nog svaret. (Tror jag)...