Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 13 mars 2009

En "fredagsfräckis". Enjoy! =)

En 85-årig man gick till doktorn och ville få gjort ett spermatest.
Doktorn gav mannen en burk och sa: -Ta den här burken och kom tillbaka imorgon med ett spermaprov.

Nästa dag kom mannen tillbaka och överräckte burken till doktorn. Burken var lika ren och tom som dagen innan. Doktorn undrade vad som hände och den gamle mannen sa:
- Jo doktorn! Det är så här. Först försökte jag med högra handen, inget hände. Sen försökte jag med vänstra handen, fortfarande inget hände. Då kallade jag på min fru för hjälp.

Hon försökte först med högra handen och sedan med vänstra handen, fortfarande hände inget. Hon försökte då med munnen, först med tänderna i, sedan utan tänder, men ingenting hände.
Vi ringde till och med på hos vår granne, Agda och hon är bara 76. Hon försökte också. Först med båda händerna, sen i armhålan. Hon försökte till och med att klämma den mellan knäna, men inget hände.

Doktorn var chockad! - 'Ni kan inte mena allvar! Bad ni verkligen grannen om hjälp?'
- Jo sa den gamle mannen. Och vad vi än försökte med så fick vi inte av det förbannade locket.

2 som har tyckt till:

Daniela sa...

Tsss! Den va bra! :-D Kanske man ska skicka den till sambon så får de ha lite fredagshumor vid kaffebordet idag ;-)

Elisabeth sa...

Detta behövde jag nu på kvällen... ett gott skratt. Ska visa den för gubben sedan.