Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 23 mars 2009

Linda Rosing brillierar i Wipeout...

Jag såg "Wipeout" igår (igen). Linda Rosing var med; klockrent! *fnittrar*
När hon ramlade i leran, så skvätte det upp lite lera i ansiktet, bl.a. i/runt ögonen. Hon svor lite smått och rent reflexmässigt letade sig handen (som var ännu mer lerig!) upp mot ögat för att gnugga "rent". Ni förstår själva, va?
Jag skrattade så jag GRÄT!!! *Skrattar igen* Jag har försökt leta på you-tube efter ett klipp, men hittade (tyvärr!) inget. :-(
Så tips! Kan ni se reprisen, gör det! Definitely worth it!

Jag hittade dock det här (favorit i repris). Håll till godo.
Nästan lika roligt... :-D



5 som har tyckt till:

Jempa sa...

Fan jag missade igen. Söndag kl 20 är en svår tid.. Får se reprisen.

Ina sa...

jag såg det oxå o bara skakade på huvudet. Ännu en gång mäniskan gör bort sig utan att vara medveten om det. Visst är de filmerna roliga.

Moosan sa...

Ha,ha,ha...dagens bästa skratt :-)...det värsta är ju att det är en sån sak jAG skulle kunna göra :-)
kram

Amathea sa...

Attans... när går reprisen???
Såg förra programmet och de va ett av de mest komiska program jag någonsin sett. Vi satt här och garvade helt hysteriskt så tårarna bara sprutade!

Anonym sa...

a d e jäkligt kul program! å asroliga kommentarer!!