Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 16 mars 2009

Det här är nostalgi!

Riktig nostalgi!
Jag vet inte hur många timmar jag satt och såg på serien som barn. Ordinarie sändningstid och inspelade avsnitt. Spela intro-melodin för mig idag och jag kan på 2 sekunder säga att det är den! Jag minns varenda ton. (Om det är bra eller bara pinsamt, kan kanske diskuteras). *skrattar*

Sen ska jag ju inte sticka under stolen med att jag som 10-åring var vrålkär i skådespelaren. (Fråga min mamma). ;-)
Vilken flicka var inte det? Han var ju hjälten som kunde göra ALLT med hjälp av en penna och ett tuggummi. Dessutom utan att slåss. :-D

Men ska en film göras, så är det Richard Dean Andersen (om dock i gammal version) som gäller! Det går inte att ersätta serien och rollen, genom att låta t.ex. Will Smith, Orlando Bloom eller Christian Bale spela huvudrollen. Allting skulle bara kännas fullständigt fel!

3 som har tyckt till:

Anonym sa...

Det vet jag inte än, men någon gång i veckan :) Håll tummarna! :)

Fiviva sa...

hej tittar in från Fl.
haha här är ännu en som var lite små kär i macGyver...

Västgötskan sa...

Fiviva:
Då var jag iaf inte helt ensam om det då. :-D (Trots hans hockeyfrilla. Ha ha!)