Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 29 mars 2009

Hollywoods Alfahanne....

Alexander Skarsgård är i semifinal. Skulle han inte gå vidare, kan han alltid vinna titeln: "Västergötskans Alfahanne". ;-)

Men jag ser två allvarliga fel i "
vinst-schemat":
1. Hur kunde Sayid Jarrah vinna över James (Sawyer) Ford?! :-O
2. Hur kunde Benjamin Linus förlora mot Erik Northman (Alexander Skarsgård)??
"Ben" är ju den ultimata alfahannen; Smart, manipulativ (!) och sådär härligt "mys-rysig". (Snygg? Nä... men man kan ju inte få allt). :-D

Något som däremot var helt rätt, var att Gregory House vann kvartsfinalen mot "McDreamy". House krossar ju med enkelhet Derek Shepherd under klacken!


8 som har tyckt till:

Jempa sa...

Vad var det där för nåt? Det missade jag helt..

Västgötskan sa...

Jag läste om det nu på morgonen.
Hollywood ska tydligen utse sin "Alfahanne" bland alla rollinnehavare. Vad jag kan utläsa från "schemat" är det många serier med. Bl.a. LOST, House, Grey´s, One Tree Hill osv...

Lina sa...

Naglarna åkte av efter några timmar ;)

Jag hittade en fastklistrad på min mobil i morse...

bagerskan sa...

House är kanske inte vacker men helt klart har han det där lilla extra som gör honom sexig! Och sen är han ju så skönt knäpp... *ler*

Kram Karin

Västgötskan sa...

Lina:
*Asgarv*

Ett lättare liv:
Hans idiotiska skarphet, ironi och elakhet, blandat med ENSTAKA stunder av sårbarhet, har en viss "touch", ja... :-D

Evamy - livet med lilla Alva och hockeyspelarn sa...

Ja det tror jag. Hade du tänkt köpa en sån?

Moosan sa...

Fast jag gillar ju Mc Dreamy bättre jag..sexig ;-)..blicken..Mmmm

Anonym sa...

[i] will visit you again, thanks[/i]