Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 14 mars 2009

Ikväll smäller det..!

Ikväll blir det festligheter hos svågern! :-)

Barnen ska sova över hos mormor och morfar. För yngsta sonen (9 månader) så blir det faktiskt första natten borta. Det kommer säkert gå bra, bortsett från att han i stort sett alltid anser att klockan 05.00-05.30 så är det morgon... *gäspar*
Om jag får gissa så är det morfar som kommer få ta morgonpasset...? ;-)

Men tänk för skönt för mig och sambon. Sovmorgon imorgon...! Mmm. *njuter redan*

4 som har tyckt till:

Unknown sa...

låter som välbehövligt för er..det e viktigt sånt där med att komma hemifrån och få vara vuxen oxå ibland..
Ha det så gott å hoppas att ni hade trevligt..
kramilikram

Anonym sa...

Jag tror att du gissar fel...det blir nog vi båda som tar morgonpasset,morfar bär,mormor gör välling,Det var inga höga tankar om mej...ha ha,men det är nog snart glömt -=( -=)

Tessan sa...

Nice!
Ha det så trevligt!

Västgötskan sa...

Mamma:
Döm mig inte. Hi hi! Hur ofta brukar du gå upp 05.30..? ;-)
Skönt att det gick bra igår/inatt i alla fall. Tack för hjälpen!