Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 18 mars 2009

Sociala dagen!

Idag har jag varit riktigt social. Strax efter lunch kom Alex hit. Mycket trevligt!
Vi gick in till sjön, med barn och hundar och sen när vi kom tillbaka bakade jag kärleksmums (för första gången, ska väl tilläggas). Den var lite, lite torr, men helt ok i smaken (tror jag)! :-)

Om ca en halvtimme kommer mina kära arbetskamrater på besök. Jag börjar i och för sig jobba nästa torsdag (26/3), men bättre sen än aldrig... ;-)
Det blir nog en trevlig kväll med tacos, (mer) kärleksmums och kaffe!

Take care!

3 som har tyckt till:

Anonym sa...

Hoppas ni hade en trevlig kväll!
Mmmm, kärleksmums är gott!

Anonym sa...

Förlåt, det var jag som slant på anonym knappen, ska strax få avnjuta dina goda kärleksmums o det står jag för med undertecknat namn o ej anonym;-)

Tack för fikat, kram Lotta

Västgötskan sa...

Det var så lite. Hoppas det smakar bra. :-)