Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 11 januari 2012

Västgötskan - The Walrus



Jag sov som en gris i natt! Eller en klubbad säl. Eller som något annat djur som sover tungt. Valross kanske...? Ha ha! Point made. I alla fall...

När sambon väckte mig imorse fick jag väl till något konstigt ljud, som man kan få när man sträcker på sig. Ni vet. Eller är det bara jag? Sekunden efter vaknar lilleman som legat jämte mig, sträcker på sig och ger ifrån sig exakt samma ljud.

"- Ni är inte släkt eller?" säger sambon med ett skratt. Alltså, kanske liiite då..? ;-)

16 som har tyckt till:

Chrissan sa...

Jag sov inte bra i natt. Fullmånen skyller jag på.

Malla sa...

hahah :D

Fru Gårman sa...

hahaha. :D

Sv. 2003 blev jag påkörd i bil och fick en ganska svår whiplashskada. Skriver inte om det så himla mycket men har värk dygnet runt och huvudvärk 24/7.
Utförsäkrad och ja, allt sånt skit som regeringen nu hittat på. Lever i nån slags mellantid just nu där jag inte är nånting.

Ezter sa...

Ni är nog det ja...

äppelblomman sa...

Hi hi;) gött att få sova ut!
Kram K

Elle sa...

Du menar ett sånt där gnäll-pip-ljud...? ;-)

Bloggande 4barnsmamma sa...

Härligt att få vakna bredvid:)

Sanna sa...

Hej !
är allt bra med dig idag ?
Vill bara bara tipsa om en härlig tävling om en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut till de nya härliga året 2012 !

Klicka in här : http://moonzanna.se/2012/january/tavling-vinn-din-egendesignade-almanacka.html#comment

Trillingnöten sa...

Hahaah! Vilken söt bild jag fick i hjärnan nu! PÅ er två alltså! Usch, det där lät skumt...men du fattar?

Carina Sjölund sa...

Sådan mor sådan son :)
Ligger nog i släkten som dom säger!
Kramen♥

Västgötskan sa...

Elle:
Gnäll-pip vet jag inte. Mer BRÖÖÖL, typ! Ha ha! :-D

Trillingnöten:
Ha ha! Jaså, du får söta bilder på mig... ;-) (Nädå, jag fattar). :-)

- sa...

Kolla. Jag är online igen :)) Nu har jag en del att läsa ifatt här hos dig efter nästan 2 veckor utan internet..:)) Skönt att vara här igen!

Gurtah sa...

Fast det var ju mest att ni vred er ett kvarts varv och sträckte er exakt likadant med ena armen rak och den andra böjd bakom nacken. Dessutom gjorde ni det exakt samtidigt och ungefär lika länge. :-D

kalebass sa...

Det är nåt visst med kissobajshumor, så jag hakar på; Har ni hört hur det låter när valrossar gör sammalunda?
Då skulle täcket förmodligen flyga iväg...

Nina sa...

HAhahahhaha brööööl följt av raaaap och gigantiskt hemsk andedräkt brukar vara min melodi på morgonen.. (då jag är pigg vill säga) följt av att mannen vrider bort huvudet och liksom rynkar på näsan :P

Då jag är trött på morgonen blir det snarare mooorrrr och några väl valda intesåtrevliga ord följt av en man som liksom smyger sig bort och önskar att han kunde försvinna tills jag blivit pigg :P

Vad vore morgnarna utan lite kvinnlighet ;)

kattiiiiss sa...

Önskar att jag också hade känt mig klubbad inatt ;-)
Sov knappt alls.. och inte ville spela på wordfeud iheller haha

Ha en bra dag!