Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 11 januari 2012

Jag känner inte igen mig själv!

Sitter febrilt och försöker hitta något snyggt "klipp" på alla mellandagsreor som exploderat på nätet. Jag hittar....ingenting! Är det jag som blivit kräsen eller är det bara "skräp"..? Eller är det kanske så att det är så mycket att välja på att jag inte ens orkar titta igenom en tredjedel? Kan vara sista alternativet...



Jag som alltid handlade kläder förut. Sambon "klagade" jämt på alla fakturor, framför allt HM:s, som dök i brevlådan. Men nu kan han fan-i-mig inte klaga! Jag har inte köpt ett nytt plagg på 2 år tror jag (?!)

Eller ja, jag köpte ju ett par nya löparskor för några veckor sen. Men jag sa faktiskt KLÄDER. Ok...??! ;-)



23 som har tyckt till:

äppelblomman sa...

Jag tror att de bara är skräp kvar;) klicka du in dej på vårnytt så ska du se att du hittar massor av nytt;)
Kram K

Nett sa...

Kan vara så att du inte är på shoppinghumör, du skall se att det kommer tillbaka :)

Gurtah sa...

Undrar hur huset har fyllts med träningskläder...?
Undrar var den svart klänningen kommer ifrån...?
Undrar var linnena (New Body) kommer ifrån...?
Med mera...
Blir lite orolig nu när du säger att de inte är köpta. Hur har du fått tag i dem då...? ;)

Västgötskan sa...

Ok, klänningen köpte jag på rea. Den hade jag glömt.

Träningskläder- och skor räknas INTE sa jag ju! ;-)

- sa...

Tanken på all trängsel, alla köer till provrum och till kassorna gör ju att man inte tycker det är värt besväret att köpa nåt man inte behöver för halva priset...?

Jempa sa...

Jag tycker också det oftast känns som att dom bara hänger ut skiten som ingen ville ha.

Duktiga Tjejen sa...

Bra där! Lägg pengarna på något vettigare!

/hon som köpt både vinterskor och jacka. Och tre sjalar i Venedig. Och massa skor och kläder i USA i somras. Och som snart kanske dessutom BEHÖVER nya kläder.

Anonym sa...

:-) Köpte på mig lite jeansshorts till sommaren i olika storlekar då jag inte vet hur stor jag blir! Sen har det bara blivit till barnen!

Chrissan sa...

Känner igen det där. Hittar inte ens bra fynd till barnen.

Joanna Björkqvist sa...

Jag har knappt shoppat något alls trots att jag varit på gigantiska mall runt om i NYC och Orlando... Hittar heller inget. Ny trend? :)

Ezter sa...

Det kommer ska du se!

Jess sa...

Då är jag också kräsen! Jättesvårt att hitta snygga kläder i dag!

Diana sa...

Haha, skor är verkligen inte kläder! :)
Mitt shoppande går i vågor, men kläder är typ bara ett ont måste. :)

Milla sa...

Rean är säkerligen en sådan tid då gamla lager dammas av, skratt.
Nya träningsskor är ju en tröst dock, fastän det inte är kläder !)
Ha det gott!

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag har inte heller köpt kläder på ett bra tag. Förr duttade jag alltid med lite klädköp här och där. Men för tillfället inspirerar det mig inte alls. Bra för plånboken ;)

Anna sa...

har inte heller köpt någe på rean, roligare och vänta på vårkläderna :)
Kram

Åsa sa...

Ohlalla... jag har hitta massor! Men, det är ju så... När man SKALL ha nåt, hittar man inget!

Anonym sa...

Wow, vilken prestation att inte hitta något alls! Jag hittar mer än vad som är bra på nätet, jag älskar nätet.. Massor.

Ett tips om du ska köpa något fint till din man är careofcarl eller om det är till barnen http://www.kidsbrandstore.com
Kram!

Anneli Stålberg sa...

Jag håller med, jag har inte ens försökt shoppa under den här rean. Orkar inte ens tänka på att trängas i affärerna. Jag var också en riktig shopaholic förut. Vad har hänt? Är det något i vattnet :)

Nyckelpigan sa...

Önskar jag var som du.. Hittar tyvärr massor :) Skulle passa min ekonomi bättre om jag inget hittade

Camilla sa...

Man vet ju inte det först man varit på stan och i affärerna om man KAN fynda.
Huxflux fyndar man. Plötsligt händer det,liksom ;)
Kram!

Grabben i bloggen bredvid sa...

Snygg passning från Gurtah...
Det kändes liksom bekant :)

Carina Sjölund sa...

Jag handlar inte så ofta kläder heller. Minns när man var ung då minsann köpte man för blinda livet :)
Men ibland kan man riktigt fynda!
Kramen♥