Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 27 januari 2012

Lika som bär?


Nu vet jag varför jag tyckte att jag kände igen Stefan Löfven! 
Han har ju varit med i ett känt dansband innan..! ;-)




16 som har tyckt till:

desperat hemmafru sa...

Ja jösses, jag tyckte också att jag kände gen honom! ;-)

Åsa sa...

Hahaha, ja när du säger det så... ;)
Fast jag tycker han ser lite gangsteraktig ut också. Tänk dig honom i maffiosokostym och svarta raybans.

Suzan sa...

Hahaha..

h sa...

Men tack!!! Äntligen nån som håller med mig!! :)

Anneli Stålberg sa...

Men hualigen, inte det också! Starta drevet :)

Anonym sa...

Som en äkta socialdemokrat så ser jag inte denna jämförelse.. men va fan.. Du har ju rätt... Lika som bär :D

Trillingnöten sa...

Hahaha! Hans okända tvilling? Och jag gillar bilden på Christer! hahaha...fast var det Stefan?

kattiiiiss sa...

Haha lite lika är de allt Christer och Stefan ;-)
Ha en riktigt skön lördag!

Kram Katarina

Camilla sa...

Hahaha..jag vet! Jag har också tänkt att dom är lik varandra.
Kram!

- sa...

Men han har visst lagt på sig några kilo sen dansbandsbilden..;))

Ezter sa...

Lite lika är de, men det är nån annan jag tänker på också...

Villa Frejas bokblogg sa...

Haha - ser man på :)
Men så bra, då är han folkkär iaf bland den äldre befolkningen.

Fia sa...

Usch jag gillar inte Christer, tycker han ser lite peddo ut.

Guuu den var riktigt god kakan som jag bakat :)

kalebass sa...

Man borde kanske tipsa Aftonbladet o Expressen...
Christer o Stefan förresten. Låter bekant (?)
Kanske bäst att kontakta Säpo också...

Chrissan sa...

Precis vad jag sa när jag såg honom.:)

mikael sa...

Törs nog inte skriva vilka associationer jag fick när jag såg Lövén tala när han just blivit partiledare. Det var inga positiva bilder jag fick fram :)

Semlor ... jo jag kan äta bröder, mandelmassan men all grädde :)