Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 10 januari 2012

Lattemammorna från Vasastan.

Jag skrattade så jag grät när kollade på Raw Comedy Club igår. Kombinationen av en smått förvirrad, (över)välklädd (!) liten man som sjunger en egenskriven låt om "Mammorna från Vasastan" var klockren!

Att några i publiken (förmodligen just morsorna från Vasastan?) dessutom såg lite rätt sura ut, gjorde ju det hela ännu roligare! Ha ha! (Det är andra låten, en bit in i klippet). :-D





13 som har tyckt till:

desperat hemmafru sa...

Åh vad jag saknar svensk tv!!! Tur att du bjuder på ett härligt morgonskratt i alla fall! :-)

Duktiga Tjejen sa...

Ser ingen video?! Grrr!

♥ Sojka ♥ sa...

haha ja visst är det galet och tro mig, jag letade som en galning! :)
KRAM!

Västgötskan sa...

Duktiga tjejen:
Vad konstigt..? :-(

Västgötskan sa...

Desperat hemmafru:
Härligt att höra! Tack! :)

äppelblomman sa...

Ser inte heller någon Video?
Kram K

Västgötskan sa...

Mycket skumt. Kan det bero på vad ni har för web-läsare? För det verkar ju som att några kan se den i alla fall.

h sa...

Hehehe, dom sura minerna var ju bäst. ;)

Västgötskan sa...

Helena:
Visst var dom? He he! :-D

Shamrock sa...

haha håller med dig

Nettan sa...

Haha, helt underbart :-) / Nettan

BP sa...

Eftersom jag jobbar i Vasastan och hade tänkt att blogga om just lattemammorna i Vasastan så kan jag bara säga: KLOCKRENT!!!

Nu ska jag inte vara elakt: men mammorna i Vasastan är en "sanitär olägenhet";-)

EvilElin sa...

haha så jäkla bra! Och ja, lite sura miner i publiken gör det hela mycket bättre :P