Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 13 januari 2012

Lite godbitar!


Fina Jess gav mig en Award. Tack, snälla! :-)



Liebster betyder tydligen "käraste" och awarden ges endast till de som har färre än 200 följare. När man fått utmärkelsen ska man:

*tacka den som gett utmärkelsen 
*Välja ut 5 bloggar man vill ge awarden till 
*Hoppas att de vill skicka vidare awarden

Jag läser jättemånga underbara bloggar, men några av dessa godbitar har ni här!
Låt er  inspireras!



9 som har tyckt till:

Anonym sa...

Åh vad rar du är!! Jag är så glad att jag till din blogg, den är fantastisk!!

Kram

Tove Kungsholmen sa...

Jag gillar vanligt beröm bättre än awards (*tigger*)

Fast egentligen tänkte jag bara önska trevlig helg ända till Västergötland!

Västgötskan sa...

Stoffisen:
Tack själv! :-)

Tove:
He he! Ska ha dig i åtanke. ;-)
Detsamma till dig!

äppelblomman sa...

Tuuusen tack!!!
Kram K

Nettan sa...

Tack :-). Så glad jag blir. Ska ta tag i den i morgon för nu väntar sängen. / Nettan

Anneli Stålberg sa...

Grattis!
Du har fått en award av mig också :)

Jess sa...

Ska genast kika in hos dessa bloggare!

Barnens Hjältar sa...

Tack så mycket!
Jag skall lämna iväg lillvildan hos en kompis (tjohoo) sen skall jag sätta mig och ge den vidare :-)

Lairama sa...

Tack :)
Vad gulligt, det förgyllde min dag!