Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 23 januari 2012

Ett gott skratt förlänger livet!

Nej, som sagt. Nu skiter vi i skiten (icke bokstavligt och bokstavligt)!
Ett skratt förlänger livet, säger Suzan. Häng på och visa era snyggaste/galnaste leenden/flin efter ett par veckor knökefulla med dubbelhakor! ;-D




Craaaazeyyyy?! 

8 som har tyckt till:

Tillfällan sa...

Hehe snygging

Suzan sa...

Gick ju jättebra utan fingrar med ;)

♥ Carina ♥ sa...

Go och gla´ :)
Jag har en galnings look på min profilbild ;)
Kram

Anonym sa...

Haha, och du gnäller över min "Bitch'bild" och värst var att jag inte ens gjorde till mig haha.

Well, du är bra ändå ;)
Kram

Nina sa...

okej! I'm game! =D

Malla sa...

I did! så himla göllig du är ;)

Västgötskan sa...

Stoffisen:
Jag ser väl inte ut som en bitch på det här fotot? Det gjorde ju du på ditt... He he! Pöss! ;-)

Gaymasen sa...

Jag bjuder ju dagligen på fula miner så jag måste leva länge. ;-)